شرکت فناوری سامسونگ در حال آماده شدن برای رویداد بعدی خود است

اگر سامسونگ الگوی خود را در سه نسل گذشته حفظ کند، می‌توان انتظار داشت که گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا را ببینیم ، اما چیزی که بر اساس شایعات، افشای اطلاعات و معرفی محصولات قبلی سامسونگ انتظار می رود ، عمر باتری بیشتر و ویژگی‌های هوشمندانه‌تر دوربین در بالای لیست قرار می گیرد

  چیزی که انتظار میرود این  است که  Galaxy S23  تقریباً دقیقاً مطابق با اندازه‌های فعلی سری S22 هستند. به این ترتیب، ما انتظار نداریم که تفاوت قابل توجهی در اندازه صفحه نمایش در هیچ یک از محدوده نسبت به نسخه های قبلی وجود داشته باشد.

این اندازه برای گلکسی S22    6.1اینچ، برای S22 Plus 6.6 اینچ و برای S22 Ultra    6.8اینچ بود.

 دوربین های گلکسی اس 23

 به نظر می‌رسد دوربین‌ها می‌توانند یکی از نقاط کلیدی تمرکز برای سری جدید باشند. این احتمالاً به ویژه در مورد مدل Ultra صادق است، که معمولاً بزرگترین نوآوری های دوربین سامسونگ را می توان در آن  یافت.

 کارشناسان انتظار داشتند  S22 Ultra دارای یک سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی عظیم باشد، با توجه به اینکه سامسونگ دو تا از این سنسورهای تصویر را عرضه کرده است و می‌توان آن‌ها را در گوشی‌های دیگر یافت اما ما آن را در S22 Ultra ندیدیم، اما به نظر می رسد که یک سنسور 200 مگاپیکسلی یکی از ویژگیهای  اصلی S23 Ultra باشد. باید دید که آیا این سنسور HP1 یا HP3 است که شرکت در حال حاضر تولید کرده است یا نوع جدیدی که به طور خاص برای گوشی ساخته شده است.

 صفحات محصول سامسونگ برای این سنسورها وضوح بهتری دارند اما همچنین با ترکیب مجموعه‌ای از پیکسل‌های کوچکتر در پیکسل‌های بزرگ‌تر که می‌توانند نور بیشتری را ثبت کنند، عکاسی در نور کم را نیز بهبود بخشیده است. S22 Ultra در حال حاضر یکی از بهترین تلفن‌های دوربین شبانه است که در آزمایش‌های اخیر از رقبا پیشی گرفته است.

 رزولوشن همچنین به مهارت‌های زوم گوشی کمک می‌کند، که به لطف لنز زوم اپتیکال 10 برابری آن در حال حاضر چشمگیر است. شایعات اخیر نشان می‌دهد که لنزهای دوربین در همه تلفن‌ها یکسان باقی می‌ماند، اما وضوح بیشتر باید به وضوح عکس‌های زوم کمک کند.

این احتمال وجود دارد که حداقل در گلکسی اس 23 پلاس و احتمالاً گلکسی اس 23، تغییر جزئی در طراحی دوربین مشاهده کنیم. شایعات حاکی از آن است که دستگاه های جدید می توانند بریدگی های دایره ای برای لنزهای دوربین داشته باشند که Galaxy S22 Ultra قبلاً چنین دوربینی دارد، اما  شایعات نشان می دهد که این سبک می تواند به مدل Plus نیز راه پیدا کند.

 باتری، پردازنده و سایر مشخصات گلکسی S23

 گلکسی S23 مطمئناً از آخرین پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 استفاده خواهد کرد. در سال های گذشته، سامسونگ از تراشه های اگزینوس خود برای مدل های اروپایی خود استفاده می کرد.

در مورد سایر مشخصات، ما انتظار داریم حداقل 8 گیگابایت رم در مدل های پایه وجود داشته باشد و 12 گیگابایت در S23 Ultra موجود باشد. فضای ذخیره سازی احتمالاً از 128 گیگابایت شروع می شود و گزینه های ظرفیت بالاتر با قیمت های بالاتر در دسترس هستند. و انتظار نداریم که اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی بازگردد.

 S23 پایه باتری 3900 میلی آمپر ساعتی دارد که یک پله بالاتر از باتری 3700 میلی آمپر ساعتی S23 پایه است، در حالی که S23 Plus همچنین باتری را به 4700 میلی آمپر ساعت افزایش می دهد. هنوز هیچ رقم رسمی برای مدل Ultra وجود ندارد، اما  گفته ها حاکی  از آن است  که اندازه سلولی 5000 میلی آمپر ساعتی برای  S22 Ultra خواهد بود.

;

مطالب مرتبط

نظرات یک دیدگاه جدید ارسال کنید.