حرکت صفحه چرخان موتورولا را زیر دستتان حس کنید

تلفن مفهومی موتورولا، برای همه مقاصد، یک گوشی هوشمند کاربردی است.

در کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه، موتورولا تلفن مفهومی رول شونده خود را به نمایش گذاشت، که اولین بار بود که عموم مردم نسخه‌ای از نمایشگر انعطاف‌پذیر را برای تلفن‌های مصرفی مشاهده کردند. این گوشی که به نام Rizr است

 یک گوشی جمع و جور است که کمی بزرگتر از یک گوشی تاشو با صفحه نمایشی که تا قسمتی به قاب پشتی حلقه می زند می باشد  صفحه‌نمایش 5.1 اینچی در جلو قابل دسترسی است، اما اگر دوبار روی دکمه قفل ضربه بزنید ، نمایشگر از پشت به‌طور کامل به سمت جلو می‌چرخد و به 6.5 اینچ می‌رسد، تقریباً به اندازه صفحه‌نمایش گوشی‌های معمولی.

از جمله ترفندهای جالبی که Rizr می‌تواند انجام دهد، دوربین سلفی است که از بالای گوشی به بیرون نگاه می‌کند (صفحه نمایش در واقع کمی فرو می‌رود تا دوربین جلو نمایان شود). بسیار تاثیرگذارتر از این است که، در حین گرفتن عکس با دوربین‌های اصلی پشت، گزینه‌ای برای نمایش پیش‌نمایش در قسمتی از صفحه نمایش که در پشت قرار دارد وجود دارد. این بیشتر برای این بود که سوژه‌های عکس پیش‌نمایش را قبل از کلیک کردن شاتر در صورتی که بخواهند اصلاحاتی انجام دهند، ببینند.

چند موقعیت وجود دارد که در آن صفحه به طور خودکار باز می شود، مانند زمانی که ویدیو را به جهت افقی (افقی) تغییر دهید. همچنین، هنگام برقراری تماس صوتی، صفحه نمایش فقط کمی فرو می‌رود تا گوشی (کنار دوربین سلفی) در معرض دید قرار گیرد، اما اگر به بلندگو بروید، صفحه نمایش به بالا برمی‌گردد. این انتخاب‌های هوشمندانه نشان می‌دهد که موتورولا اکنون که دستگاهی با صفحه نمایش متحرک دارد، به این فکر می‌کند که چگونه باید تغییر کند تا برای کاربران مفیدتر باشد.

;

مطالب مرتبط

نظرات یک دیدگاه جدید ارسال کنید.