اولین تبلت OnePlus براق و سبز در آینده در بازار عرضه خواهد شد

OnePlus که بیشتر به خاطر گوشی های اندرویدی همه جانبه خود مانند OnePlus 11 شناخته شده است، اولین تبلت خود را به نمایش گذاشته است

این دستگاه مبتنی بر اندروید 13 که OnePlus Pad نام دارد، دارای  یک صفحه نمایش 11.6 اینچی و بدنه فلزی باریک و سبز رنگ می باشد و دارای تجهیزات اضافی مفیدی مانند شارژ سریع و باتری قوی است.

 این دستگاه یک طراحی تمام فلزی با ضخامت 6.54 میلی متر دارد که در دست گرفتن آن محکم به نظر می رسد. این در واقع اندکی ضخیم تر از iPad Pro است. این دستگاه  آنقدر باریک است که میتوان آن را در داخل کوله پشتی قرار داد و در دست گرفتن و کشیدن انگشت به اطراف رابط اندروید حس خوبی به کار می دهد .

 صفحه نمایش 11.6 اینچی دارای نسبت تصویر 7:5 غیرعادی است که بیشتر برای مطالعه کتاب، نگاه کردن به اسناد و مرور وب استفاده می شود تا مصرف رسانه ای اگر از آن برای دیدن ویدیو استفاده می کنید  - این ویدیوها با ابعاد 16:9 دارای نوارهای سیاه و سفید بسیار سنگینی در بالا و پایین خواهند بود. با این حال، صفحه نمایش واضح است، دارای نرخ تجدید 144 هرتز است و از Dolby Vision HDR برای رنگ‌های زنده پشتیبانی می‌کند

مانند بسیاری از گوشی‌های OnePlus، پد از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند و شارژ کامل کمی بیش از یک ساعت طول می‌کشد. باتری 9510 میلی‌آمپر ساعتی خود بسیار بزرگ است و OnePlus تخمین می‌زند که تا 14 ساعت پخش ویدیو امکان‌پذیر است.

 این تبلت یا به تنهایی یا با یک قاب کیبورد و یک قلم (به نام OnePlus Stylo)عرضه می شود. هر دو تا حدودی یادآور لوازم جانبی آی‌پد اپل هستند.اگر یک تبلت را به عنوان وسیله ای برای ایمیل و موارد دیگر می خواهید، حداقل باید صفحه کلید ضروری باشد.

این دستگاه از یک پردازنده Dimensity 9000 پشتیبانی می‌کند که با حداقل 8 گیگابایت رم (در برخی بازارها تا 16 گیگابایت) پشتیبانی می‌شود و دارای یک دوربین در پشت، به‌علاوه یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی برای تماس‌های ویدیویی است. OnePlus همچنین از بلندگوهای قدرتمند Pad بهره می برد.

;

مطالب مرتبط

نظرات یک دیدگاه جدید ارسال کنید.