آیا تا به حال یک لپ تاپ AR را امتحان کرده اید ؟

Spacetop مانند یک لپ تاپ است ولی دارای هدست‌های واقعیت مجازی است دارای یک صفحه کلید کوچک و موس پد است اما صفحه نمایش وجود ندارد. به هر حال نه اینکه بتوانید ببینید ، یک فضای کاری منحنی منحنی با ده ها پنجره باز در اختیارتان قرار می دهد که روی یک جفت عینک AR قرار گرفته است.

 نام شرکت سازنده آن  Sightful است و  هدف اصلی آن  به جای بازی یا تجربیات اجتماعی تبدیل لپ‌تاپ‌ها به دستگاه‌های AR با نمایشگرهای مجازی بی‌پایان است.

اینترفیس‌ها می‌توانند شلوغ باشند و سخت‌افزار کاملاً برای موبایل ساخته نشده است. پایه صفحه کلید Spacetop با پردازنده Qualcomm خود در داخل ، که عینک AR می تواند آن را دنبال کرده و نمایشگرهای شناور را دنبال کند. ردیابی می‌تواند هنگام حرکت در ماشین یا هواپیما کار کند، و یک دکمه روی صفحه‌کلید می‌تواند باعث شود نمایشگرهای شناور برای مکالمه در اتاق با شخصی ناپدید شوند و صفحه‌های مجازی را خاموش و روشن کنید.

Spacetop با یک جفت عینک NReal Light AR به عنوان بخشی از بسته خود ارائه می شود که برای کار کردن باید به صورت فیزیکی به صفحه کلید متصل شود. بنیانگذاران Sightful در حال برنامه‌ریزی برای گزینه‌های بی‌سیم هستند، اما در حال حاضر این گزینه تتر را برای ردیابی مداوم قابل اعتمادتر یافتند.

زوم کردن روی نمایشگرها یا پیمایش در اطراف، همه از طریق کار با صفحه نمایش و صفحه کلید انجام می شود. صفحه کلید خود رابط است.

با این حال  اگر قرار است واقعیت مجازی و واقعیت افزوده چیزی بیش از مکان‌هایی برای بازی‌ها باشند، باید ابزارهای کاری بهتری وارد شوند. Spacetop اولین قدم بسیار جذاب برای کار با این نوع لپ تاپ ها می­باشد. 

;

مطالب مرتبط

نظرات یک دیدگاه جدید ارسال کنید.